Spis treści
W książce znajdziesz blisko 90 rozdziałów poświęconych historii gier! Oto pełen spis treści:
1. Zapomniani pionierzy
2. Automat z grą wideo
3. Pierwsza konsola
4. Przynieście mi głowę Ponga
5. Atari i Warner Communications
6. Jak stworzyć fabułę?
7. Nolan Bushnell musi odejść
8. Przebudzenie Japonii
9. Komputery Commodore
10. Salony gier
11. Uciekinierzy od Kassara
12. Kobiece Centipede
13. Szaleństwo Pac-Mana
14. Na automatach i na Apple II
15. Donkey Kong ratuje Nintendo
16. Trójwymiarowe światy Atari
17. Gwiazdy świecą w Sunnyvale
18. Złoty wiek gier wideo
19. Ostatnie cuda przed burzą
20. Krach 1983 roku
21. Wynalazki sir Clive'a Sinclaira
22. Commodore bez Jacka Tramiela
23. Sekrety Matthew Smitha
24. Magiczny rok 1984
25. Tekstówki Infocomu
26. Dziewicze lata Electronic Arts
27. Przygoda Sierry On-Line
28. Izometryczne krainy braci Stamperów
29. Celtyckie mity spod Birmingham
30. Wysyp gier labiryntowych
31. Mastertronic sprzeda tanio
32. Ośmiobitowe kopaniny
33. Nieśmiertelne serie na NES
34. Królowa Amiga
35. W kadrach Cinemaware
36. Rewolucja Maniac Mansion
37. Dungeon Master i renesans RPG
38. Zmierzch ośmiu bitów
39. Profesjonalizm Ocean Software
40. Psygnosis z logo sowy
41. Gry w Polsce
42. Game Boy mobilnym królem
43. Początek dominacji PC
44. Strategiczno-lotnicze MicroProse
45. Francuska nowa fala
46. Teksturowanie 3D
47. Dune 2 i narodziny RTS
48. Horror w Alone in the Dark
49. Boskie gry Petera Molyneux
50. 7th Guest heroldem epoki multimedialnej
51. Skalowane drzewa, Krondor i RPG
52. Activision powraca do Zorku
53. Renderowane przygodówki
54. Początki brutalności w grach
55. Narodziny epoki 3D
56. Kosmiczne symulatory z Hollywood
57. Filmy interaktywne
58. Nintendo kontra Sega
59. PlayStation kwestią honoru
60. Zmierzch przygodówek
61. Najważniejsza kobieta w grach
62. Dziwni i dziwniejsi
63. RPG według Interplaya
64. Ostatnie dni Sierry
65. Fin de siėcle
66. Coraz więcej grozy
67. Ludziki Willa Wrighta
68. Gry a sztuka
69. Droga do Deus Ex
70. Premiera Xboxa
71. Miejskie środowiska 3D
72. Odznaka wojskowości
73. W sieciach korporacji
74. Fantasy Blizzarda
75. Siódma generacja konsol
76. Xbox 360 bronią na Sony
77. Wysyp gotyckich RPG
78. Wirtualne życie
79. Elektroniczna rozrywka bije rekordy
80. Rakieta Wii
81. Gadżety, przystawki, dodatki
82. Symbole AAA
83. Gry sieciowe i przeglądarkowe
84. Sony kontra Steam
85. Twórcy spod znaku indie
86. Wirtualna rzeczywistość
87. Battle royale
88. Abonamenty i transmisje